dilluns, 25 de febrer del 2008

SORTIDA FONT DE FERRO, SANT FELIU I SOLIUS

Dissabte 23-2-08 en varem reunir a castell d'aro uns quants nois de l'escoleta, en faltaban uns quants pero a la vegada s'hi varen afegir en pere " el ferrer " i en xavi jimeno " el menjador de calçots ", espero s'ho pasessin be, com es d'esperar amb l'escoleta. El recorregut va començar amb una visita guiada per el magnific poble de castell per el guia nava i ens varem fer una bona afotillo de record amb els nens que anaven d'excursio ( nava, pipo, pere el druida, pere el ferrer, xavi, marc ) a les escales del castell/esglesia, si molttt maco tot. Au vingue som-hi que ara va de bo. Varem continuar fent tot un recorregut d'escalfament per el pessebre vivent i ens varem encaminar cap al mas sicars per començar a pujar per una linea ( trialera ) per anar pusant a tothom al seu lloc i despres varem acabar de pujar la pujada de can riera per tornar a baixar per les aigües cap al poble i anar per la pedrera cap a pujar ( a pujar de collons eeeeee ) cap a la font de ferro, que es precios, pero dur de collons com he dit, per baixar cap a baix al poble un altre cop per un magnific corriol amb unes magnifiques vistes a tota la vall i el poble ( b jo miraba a terra per no fotre una bona ostia ). Ja quasi a baix ens varem deleitar amb unes magnifiques vistes de una pobre noia ( pero que estaba molt bona ,semblaba ) i que prenia el sol a la seva piscineta ben tranquil·la fins que uns pocasoltes ( disese de cremats ) varen trencar la seva tranquila tarda. Be, em sembla que me desviat una mica. Varem tornar per el pessebre agafant direccio cap a la carretera de s'agaro i enfilantse per la pista del costat del camping castell d'aro varem pujar fins al circuit del caixa girona de sant feliu i ens el varem porquejar com varem voler fins que ens varem cremar i varem decidir baixar per uns divertits camins i trialeres tant del caixa com de copa gironina cap a castell d'aro. Alla es varen treure el mocador de la butxaca en xavi el calçoter i en pere el ferrer i ens varen dir adeu amb alguna llagrima als ulls, tot s'ha de dir, es que s'ho passaben tant b amb l'escursio de l'escoleta, pobres. Au a pendre. La resta ens varem enfilar en direccio cap a solius per fer que en pere el druida ens deleiters amb uns magnifics descensos de unes bones roques d'alla al castell de solius, que nosaltres varem aprofitar per fer unes magnifique afotillos per el nostre bloc i seguidament varem tornar perque ara ja ens haviem refredat i no estavem per osties ja . i fins aqui l'aventura d'aquest cap de setmana , au fins la proxima . L'escoleta .

Marc ha dit...

Ha ha, heu canviat el senglar que vam trobar a Solius per en Pere!! Visca el Photoshop!

Xavi ha dit...

Aquesta gent de l'escoleta en saven molt, sortida collonuda i calçots de PM.
Xavi

Anònim ha dit...

pero que b que ens ha quedat aixo. Molt de professionals . Espero que tots els escoleteros ho disfruteu. pipo i nava

Tius la dona m'amagat la bici aixi que dissapte vindre amb la dels meus nebots!!Asin a pasao, asin lo e contao.Per cert l'escoleta te llits de sobra? Es per si decas!!