dissabte, 4 d’octubre del 2008

EL NOSTRE MOLSA ES CASA snif snif snif


Buenuuuuu buenuuuu buenu. Ara resulta, que per no venir amb nosaltres, aquesta tarda, en bici de carretera , que a mes es lo seu, ja em direu, el torrecollons de l'Albert ( molseta per nosaltres aiiiiiiiiii ) resulta que no s'inventa re mes que casar-se de cop i volta, paraules textuals i verídiques gravades per els espies de l'escoleta que tenien micròfons a casa seva , exactament a sota el llit de la famosa parelleta que seguidament reproduïm per tots vosaltres : ÑIGO ÑIGO ÑIGO (soroll llit), ARF ARF ARF ( molsa en ple esforç ), TU NENA, RESULTA QUE AQUEST CABRONS DE L'ESCOLETA EN VOLEN FOTRA UN REPAS COM EL QUE JO T'ESTIC FOTENT ARA A TU I JO ESTIC UNA MICA ACOLLONIT PER LO FORTS QUE ESTANT AQUEST ANIMALS I ARA NO PODRE FOTRE EL MERDA FARDANT DE QUE A MI NO EM COSTA PEDALAR. SAPS QUEEE NENA ? I SI ENS CASEM DISSABTE ALLA A LES 12.30 PM A CASTELL D'ARO I AIXI JA TINDRE EXCUSA PER NO ANAR-HI I DE PAS NO ELS TINDRE QUE INVITAR , QUE SON UNA COLLA DE GORREROS I S'HO MENJARIEN TOT SOBRE TOT EN NAVA I EN PIPO QUE MENJANT MOLTTTT , EH EH EH ( en plan nuñito la calzada ) ARF ARF ARF ( l'ultima serie que feia amb la dona ). I LA DONA CONTESTA : PO FALE, NU CASAMU AMORE MIO, MOLSETA MEVA, QUE T'ESTIMO MES QUE UN JAMO SERRANU A CASA UN GITANU MUA MUA MUA MUAAAAAAAAAAAAAAAA ( morrejada total amb final feliç ). I això es tot amics meus tant real com la vida misma, de veritat eeeeeeehh !!! que es informació fidedigne dels nostres espies , que si , que siiii.
Be, de totes maneres i des de aquestes pagines amigues de l'Escoleta MOLTES FELICITATS PER TU I LA TEVA FUTURA MULLER I QUE TINGUEU MOLTES MOLSETES GUAPES COM LA TEVA DONA EVIDENTMENT. Que tingueu un bon dia i no tindrem en compte que t'has casat per no venir amb nosaltres i no per amor . Siauuuuuu .L'ESCOLETA

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Muchas felicidades, por cierto allí en la iglesia Castillo, podreís encontrar restos de los pesebres que hacen en navidad, al igual en "molseta" se encuentra como en casa, jejeje, por cierto que no te vea el cura to lo que llevas debajo el traje, ya sabes, te lo digo por que le va todo !!!!!!!!!!! juas juas !!!

Anònim ha dit...

estic taaaang taaaang taaaang contenta per tu molseta meva , que ja tinc ganes de tornar a veure aquest tatoos al davant meu pedelajant per aquest mons de deu amb els teus musculs marcats i durs iiiiii..... be que ja tinc els collons de no veuret per alla emprenyant al personal . a veure si tornes del viatge que et foterem un bon repas pero de ciclisme . au a revoire

Anònim ha dit...

Moltes pero que moltes felicitats a la parelleta i que tingueu tota la sort del mon en el inici d'aquesta nova etapa de les vostres vides,haaaaa!!!! I bon viatge i feliç lluna de sex.... digo de mel!!!! Vosaltres ja sabeu qui som i ha on som.Per cert molt ben parit i emotiu lo d'en Nash,(es la ma dreta d'en Molsa i la Sonia,el seu gos,croqueta a la intimitat) es que en Molsa es un semental digo sentimental.Apa ta luec!!!