diumenge, 25 de setembre del 2011

Sortida del 24 sep 2011 ... Pollastre, a l'inrevés !!


Eiiii no més la segona part del pollo, eh !! de moment, es clar, tenim pensant fer-ho tot, però un altre dia, per que ahir vaig quedar ben rostit, com un pollastre.
La sortida a les tres de la tarda, amb un vull i no puc de la pluja i amb una intensificada humitat amb l'ambient, que feia que cada pedalada que sortia del repòs, es convertís en una intensificada cascada de suor, mama mía !! quina suada. Com he dit, en Pipo, Xavi Conxillo, Sergi Esteve i un servidor, ens varem enfilar per el final del pollastre, fent d'aquesta manera la cursa al inrevés, i gaudit d'un recorregut totalment ciclable (i una merda), be, el començament a sigut una mica menys fàcil, ja que em tingut que baixar de la bici en alguns trams, sobre tot als corriols de pujada, vora la carretera de Romanya. A partir d'aquí i fins la font de Penedes, recorregut molt guapo i sense dificultats, una vegada a la font, la pujada de corriol a sigut ja mes difícil i dura, però molt guapa de pujar. Una vegada a prop de la carretera que puja a per la banda de Panedes a Romanya, em creuat aquesta, per no passar per sota el pont, (una mica de trampes) i em encarat poder el tros mes dur de tota la sortida, em pujat aquells corriols tan i tan guapos, que la veritat, pujant tels posa ben posats, impressionant la suada que em cardat, he pogut veure que en Xavi Conchillo es queixava de la duresa, i això em posava a tope !! je, je, je. Una vegada a dalt a prop la casa, seguint pujant, jo lògicament, amb aquestes tres besties, he tingut que passar moltes estones sol pujant, però ho porto bastant be, ara que tinc el cap al seu lloc i em diverteixo d'allò mes. A dalt de tot, a prop de la Font Josepa, em continuat tot el recorregut fins al cementiri de Romanya, i cap a baix, a buscar el "puto corriol dels collons de sempre", si es aquell que al pollastre, cosa inèdita, es va fer de baixada i es clar, avui tocava pujar. Aquest corriol que s'utilitzat en innumerables curses, sobre tot a pollastres i copas gironinas de Castell d'Aro, es un dels que mes s'entravessa, diga-li per la duressa que transmet o per la situació que te, aquesta situació fa que sigui encara mes dur, per que normalment bens del "quinto coño" i es clar, quan arribes, normalment estas mes que rebentat, i aquest corriol no perdona, acaba amb tu com si res. Ara l'han enxamplat molt i es fa mes be, cosa que s'agraeix, encarà que ha perdut bastant el seu encant.
Per on anava ... si ... una vegada a dalt del corriol cap a baix a tota hostia, però en comptes d'agafar el corriol fins a baix de tot, varem fer una escapada fins el corriol d'en Manel que ens agrada tant i tant de baixar, per cer, en Sergi sa posat les piles, per que va baixar amb tots tres, cosa que abans no ho feia, enhorabona Sergi, ha fet un salt molt i molt gran amb tècnica i això es nota, també es nota que encarà que porti els color Esteve, te l'anima Escoletero i aixo es nota a la seva persona.
Des de abaix de tot, retornem a pujar pràcticament fins on ho varem deixar i cap a baix una altre vegada, fins arribar a la pujada del Pollastre, que aquesta vegada la baixàvem i veiem les dificultats, de ven aprop per pujar-ho d'un sol cop. Primera part aconseguida, i firmada com a molt guapa, de segur que tornem i edemes enganxem l'altre tros de la curta.
Des de aquesta part un servidor, que ja entenia prou, vaig marxar i vaig deixar als pro's que continuessin gaudit del seu entreno, i del dia que era molt guapo.
Be, a veure aquesta setmana si preparem una "sortideta" com aquesta o poder si tenim forces ho fem tot complert, ja veurem, ara es massa aviat, deixem que passi una mica la setmana.

Per cert com es pot veure en Pipo i jo portem un equipatge nou, aquest es l'equipatge de competició del Club agermanat amb l'escoleta i com no varen volgué escollir un parell de personatges, que encarà que no estiguin al davant de les curses, si tinguin una amplia carcassa per porta la propaganda, i com no, d'això no ens falta.
Pd.- Un ocellet ma dit que en Xavi Conchillo també entrena per córrer i que avui l'han vist competint a Sant Feliu de Guixols, ohhhhhhhhhhh!!!

2 comentaris:

Santi ha dit...

Va a ser que el traje ayats es guapo!!!

nava ha dit...

Pues si, la verdad sea dicha.