dimarts, 28 de setembre del 2010

Duatló de Núria


Localització: Queralbs (1.230m) - Vall de Núria (Girona)
Hora de sortida: 8.00h
Distancia: 36km (11mk BTT + 14km Running + 11km BTT)
Zona de transició: Fontalba (2.070m)
Punt més alt: Puigmal (2.913m)
Desnivell positiu acumulat: 1.900m aproximadament


Aquesta ha sigut la última proba de las tres que s`han disputat al Campionat de Duatlons d'Alta Muntanya. Espot (Grans Payars), Vilallonga del Ter i Queralbs.
El nostre company Jordi López (Google per els amics "mes íntims"), ha participat a totes tres aconseguint un resultat de 2º sènior del campionat, és a dir, 2º de la general, sumant tots els punts aconseguits durant las tres proves.

Com es pot veure tenim un crack a les nostres files en temes de duatlons, l'escoleta no repara en despeses per que les nostres estrelles siguin al mes alt possible dins dels escalafons esportius. (me pasao).

JORDI, de part de tota l'escoleta, hip hip hurra !! felicitats campió !!

4 comentaris:

Marc ha dit...

oeeeeoeoeoeoeeeeee!!!
Felicitats Jordi !!!!! Ets lo puto Tarzan de l'Ardenya!!

Xavi ha dit...

IMPRESSIONANT! Ets un màquina Jordi! Tiu quedar segon i darrera d'Agustí Roc, sense paraules m'he quedat. Tiu ets un puto PRO!

Jordi Lopez Ramot ha dit...

Ei tius!! oju la foto!! :) l'Agustí Roc va arrassar a la prova de Núria 1er, jo vaig quedar molt més enrera!

Lo meu es veu que es per punts de tot el campionat (3 proves) i jo vaig ser el primer en flipar quan em van dir el nom per megafonia! (vaig pensar, amb 600 payos segur que es un altre Jordi Lopez jaj)

Osti que l'Agustí Roc a mi em repassa a la pota coixa!! :^)

ALGU ha dit...

Sempre igual, aquest tiu no creu en el seu potencial,en fi... en comptes de dir-se Jordi es trindria que dir.... MODEST!!!jaja jajajajajaaa!!!!Felicitats sorruuuu!!!