diumenge, 2 de novembre del 2008

JA TENIM ELS EQUIPAMENTS DE L'ESCOLETA

el futur de l'escoleta


Ja han arribat els nous equipaments de l'escoleta , de moment tenim els de ,diguem , estiu, però ja esta en marxa , per qui vulgui , material per l'hivern, que ja posarem , aquí, en el blog en fotografies per tots vosaltres . Qui hagi donat els pertinents euros de l'equipament d'estiu, es posi en contacte amb en PIPO o en NAVA o en CRISTOF per recollir-lo . Ja veureu que el material es de puta mare parriba i els culots moltttt sexis i marcadors de huevins. A les noies els hi queda superxaximegasuperguaidecollons. Au a disfrutar de l'orgull de ser de l'escoleta.
Redaccio de l'ESCOLETA.

18 comentaris:

Nava ha dit...

imagino a que penewoo le habreís cojido talla de peque, no? bueno los que habeís pedido ya el traje verano, otoño y parte del invierno acompañado de unos buenos cubre brazos, vereís que son de una comodidad radiando la perfección, ayer tubimos la oportunidad de ir a probarlo con Pipo y Pera, Pipo se enfundo el traje y como si de una prueba de solo bici se tratara, así estubo la cosa, pipo se estrello contra un arbol y la verdad el traje aguanto de cojones, pensar que ni se inmuto y pipo recibio algunos arañazos, otra cosa es como repele el agua, a falta de agua, pera y yo escupimos un poco a pipo y magistralmente el traje lo repelia todo, ademas es decir que es un traje super majo para la carretera por que es muy señor, y para la montaña, sobre todo al principio viste mucho, y al final te enseña que eres biker, de lo guarro que vas, vamos un traje echo a medida para todos los bikers escoleteros. A disfrutarlos y a llevarlo con orgullo, per que ara si, aixo es mes que una escoleta. Au adeu, que vengo de Mont-ras y tengo los pies aún en remojo. VBesitos (lo de la vb es que no me acuerdo jeje).

Anònim ha dit...

Uau, a simple vista parecen excelentes y muy vistosos. Tengo ganas de verlos para quedarme alguno!

Anònim ha dit...

Pero que cazurro eres nava!!! Pere acaba con E de Empanao i no con A de Atontao,Vale tiu.El millot molttt xulu,a per cert en Nava tiene el pubis rasurao!!!!!

Anònim ha dit...

como me pone eso aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

Anònim ha dit...

Rasurado no, tiene el frenazo brasileño

Anònim ha dit...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anònim ha dit...

joder cuanto salio que hi ha pel mon, i aixo que nomes l'hi vam veure en Pipo i jo, m'han dit que en Pipo te mals sons desde d'aquell dia,ja sabeu trempera matinera,ulls girats al reves i oberts com plats,eyeculacio precoç,sarampio,tos tosca,babeix incontrolat,etc.... vamos un desastre i lo que pateix!!! pobre tiu,es va refregan per totes les cantonades amb una aficio!!!! amb sap greu, sort que jo vaig poguer tancar els ulls a temps!!!sino en seriem dos!!!!

Nava ha dit...

Deu ni do, que personajes, tendre que dejaros un libro para leer, por que os poneís locos, hay que relajarse y mirar hacia el cielo de vez en cuando, en vez de mirar todo el dia a los pies, levanta la cabeza y no te mires tan abajo, que aya en las alturas, también hay alguien que esiste y no es Dios. Tengo que dejar la hierva del Molsa, la que a traido del viaje de novios, es muy fuerte, uff!!

sandreta ha dit...

Bé, nois...veig que no hi ha cap comentari femeni... Es que no sabeu que els i les ciclistes anem sense roba interior, per allò de no irritar-nos les parts nobles amb doble capa??? Jo no vull entrar en detalls pero o em poso roba interior o no responc de les reaccions dels compis d´equip... ja,ja! Haurem de passar de "frenazo brasileño" i passar al model nena de primera comunió,ja,ja... o sigui... tot rapadet! Deu n´hi do!!

Anònim ha dit...

hostiaaaaaa put......a!!!!!!! como me gustan las natillas!!!!!asin me gustan a mi modelo sordo mudo,que les puedas leer los labios jijijijjjjjiiiiii!!!!! mes tic posan tontuuuu aaargggggggg!!!!!! Navas,Pipo ayudarmeeeeee que aixo no es seriuuuuu!!!!!!

Anònim ha dit...

Eso, y con dos agujeritos, pa que el conejo saque las orejitas...

sandreta ha dit...

Sou uns depravats!!!! A veure si pensem més en entrenar i menys en conillets... que per cert, per portar aquest culotte hauran de ser skin-heads, ja,ja!!!! O posar-nos calces de iaia a sota... només em faltava això!

Anònim ha dit...

Pero a veure si parlem de l'equipament i ens deixem de tirar els trastos en aquest espai nooooo???
Lo dicho, que tan de culés que som i resulta que el traje és mes blanc que un madrilenyo de comunió.
A més que per transparentar les intimitats jo prefereixo la llenceria, o sigui que m'el guardo per anar al llit a escalfar la parelleta. Adéeeeu!!!

Anònim ha dit...

si vols ja te l'escafare jo la paralleta, no et preocupis que ja quedare b. mentrestant tu ves provant a veure si et quede b o no el traje o si es blanc o negre i ja veuras ja com et fotaran la carxofa de casa jejejeje

Anònim ha dit...

hola amigos me gustaria compartir videos y fotos de la copa gironina y hacer el primer video de dicha prueba.
decirme algo que soy el hermano de felisario (383).
lo podreis agregar a vuestra güepss jajajaja un saludo

Anònim ha dit...

Que més voldria més d'un escalfar o fotre'm la parelleta, je,je..
Si no en raja a casa potser auries de no montar tant de ferro i montar més carn, ji,ji,ji...
Ah! i que després de provar el traje, la resposta ha sigut "que jo vestio pierdo mucho", i màquina a treure'l que no fa falta escalfar amb malles... Adéeeu!

Anònim ha dit...

echate por la cuesta abajo...

Anònim ha dit...

IIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMPRESIONANT la penya. Si senyor aixo es l'escoleta que jo conec . UNS PICAAAATS I UNS DEPREVAAAATS totals. Aixo si, mi peto el cul.