dimecres, 24 de novembre del 2010

Fotos Copa Gironina Sant Feliu volta llarga i podis nens


Hola companys, us deixo fotos de la Copa Gironina de Sant Feliu de Guíxols, això sí, "al loro", no mes tenim de la volta llarga i dels podis dels nens, el nostre fotògraf Marc García, no mes va poder estar ha un lloc al hora, ja que també era controlador en una de les carreteres de Sant Grau, per la meva banda, gens més que dir-vos, si voleu una de les fotos, les tinc en la seva versió original, o sigui tope full de píxel, fem una cosa, m'escrius al mail de la escoleta (escoletabtt@hotmail.com) i jo te la envio amb tota la totalitat, ok ?? per cert, és totalment gratis, un regalet més per la vostra col·laboració i agraïments. Si voleu la foto tipus com la que us poso a dalt, alguna cosa personalitzada, us ho puc fer, no mes teniu que deixar-me el vostre nom i voila !! foto personalitzada, un plaer.

Pd.- m'oblidava, per el que no em coneix, sóc Nava, el model de la foto és el primer que vaig enxampa, per tant si voleu picar sobre ell, veure-ho la resolució de la foto, chao
.



1 comentari:

Xavi ha dit...

Joder Nava quina vergonya, ja podies haver posat algun dels bons.