dimarts, 8 de desembre del 2009

VENDA CUADRO NINETY SIX MERIDA CARBON

Molt bones companys. Per culpa de un defecte al genoll que tinc de far molts anys, degut a un accident de moto, i amb una artrosi accelerada i desviament de sota el genoll, em veig obligat a vendre un peaso de quadre que far un mes vaig estrenar amb tota la meva il.lusio , ja que es el model del 2010 i l'esperava de feia ja temps, però la cama em toca al basculant de rera i em provoca dolor al genoll al cap d'una estona. El quadre com podeu veure es de carbono i no arriba a 2 kg. de pes amb amortidor inclòs , amb bloquejador desde el manillar, esta en un perfecta estat, ja que soc un maniàtic del manteniment de tot el material ciclistic i a mes amb proteccions on pot fer rocement tot el cablejat i cops de pedres. Tinc la factura de compra per la deguda garantia. El seu preu de compra es de 2.450 € i es podria parlar de un preu de 1.600 € , que crec que es un magnifica oportunitat, ja que var fantàstic i esta com si s'estrenes. La talla del quadre es una 20" o disese de un L. Jo medeixo 1.80 cm. Per qualsevol oferta el meu telf. es el 678 455 600 PIPO.
Moltes gracies .






4 comentaris:

Carlos S.M. ha dit...

se puede negociar? la bandera catalana esta pintada o es un adhesivo? te lo pregunto porque yo soy muy español y eso de los independistas no me va nada,pues nada a ver si me puedes rebajar el precio un poco mas,la bici esta bien pero no olvides que es de 2ª mano y por el precio que pides pues como que no, yo mido unos 1'98 no se si me ira bien, la puedo probar unos dias yo vivo en Viladrau,venga tio enrrollate, luego igual te llamo y te lloro un poco mas!!!!!! el blog esta muy guapo pero se puede mejorar.

Pipo ha dit...

hola Carlos. La senyera no es pintada, es adhesiu, em sap greu que siguis tant espanyol ( que hi farem, es un problema que no puc arreglar), i la bici , si, es de segona ma , pero amb un mes de vida i mimada que ni a la meva dona cuido tant i el preu original com he dit, es de 2450 € ,usease, que ja es de segona ma i no, no es negociable i gracies per lo del blog, ja mirarem de millorar-lo per que a tu t'agradi mes. Per cert es el cuadre que es ven, no la bici sencere. Gracies i una salutacioooooooooo !!

Pipo ha dit...

M'ho he repensat i ja que estic parlant amb SA MAJESTAT , ( CARLOS ), he pensat que si que es podria rebaixar una mica la bici i si vens a veure-le , ja te la baixare a baix a la vorera a veure si la veus prou rebaixada, pero nomes perque ets tu i tu i tu. Tambe la podras probar tots els dies que vulguis , tu vens i puges i ti estas tota l'estona que vulguis, pa que veas !! Adeuuuuuu

Anònim ha dit...

ola mestre com estem?
a lo millor t¨interesaria cambiar el quadre per un merida mission carbon team es de maig d´aquest any.
si t¨interesa enviam un mail a javi-sss@hotmail.com
gracies