dilluns, 2 de març del 2009

MOLTES FELICITATS

Pipo, Mont, Nava

Des de aquesta pagina, blog, o com collons el volgueu anomenar, però, que per nosaltres es tant personal i gratificant, m'agradaria felicitar de tot cor al meu company i millor amic de fatigues tant en la vida personal com en el mon de l'esport, a en NAVA , ja que de ben petits anàvem al cole junts, ens em fotut bones farres, em jugat a futbol fins ben grandets( títol de lliga inclòs en juvenils , que se sepa) i em continuat en el mon de la natura tant caminant com en el btt ( nomes li ha faltat seguir en el mon del gym , però no ho he pogut aconseguir, que hi farem ), ara a fet un dels esforços i exits personals de la seva vida i se, que li ha fet molta il.llusio , com ha sigut quedar a la COPA DE LA SELVA BTT 2009, 3er en la general de màster 40 i ho ha fet a Sant Hilari , que allà es necessita un parell de collons i la moral estigui com després de haver cardat un parell o tres de polvos sense treure ( experiència pròpia evidentment ), i a mes a mes fent 3er també de la cursa en màster 40. Tinc molta enveja sana, MOLTES FELICITATS CAMPIÓ I AMIC MEU.
També felicitar al senyor MONT tant per haver acabat també la cursa com per haver fet de company de fatigues a nen Nava durant tot el recorregut, que sempre b molt b tenir companyia durant tot el recorregut , sobretot quant es tant llarg i dur, sempre seràs un dels campions de l'escoleta .
I també com no al nostre SERGI , superpenewo per l'escoleta que també va acabar molt b i fent una molt bona classificació, ja que ell hi va anar l'any passat i tot i saber el que li esperava , hi ha tornat per demostrar que estar en molt bona forma i en el seu nivell de tot l'any, cosa que altres no han fet ( tornar-hi,vull dir )
FELICITATS PER TOTS DES DE L'ESCOLETA.

9 comentaris:

Nava ha dit...

Pos no mes em queda que dir gracies, gracies Pipo per les paraules i per aver-me aconsellat també a la alimentació que devia fer per mantenir-me viu amb aquesta curse. Indiscutiblement, estic content, però imagino que encara no u e paït com cal i no em faig creus del resultat, que per mi es molt, poder mai mes aconseguiré res axis. Una part dels resultats aconseguits, la dedico a l´escoleta de tot cor, l'altre a la meva dona, per suportà tot lo que comporta la bicicleta. Besitos !!

Anònim ha dit...

VIVA el delincuente habitual,tercero de la SELVA......
CAMPEON ..CON DOS COJONES

Anònim ha dit...

Felicidades !! Me alegro mucho del exito que has conseguido. Te lo mereces.

Anònim ha dit...

OEOEOEOEOEEEE!!! SUPERNAVA !!! Això s'ha de celebrar !!!! Ets en "super 3" !!!

A la propera festa major de Sta.Cristina penso treure't a ballar :)

Anònim ha dit...

Si el barça guanya la lliga la champions i demes titols m'es completament igual,vamos que me la suda,pero que en Naves guanyi, aixo no te preu,ho habeu vist aixo la mare quil va pariiiir!!!!,Felicitats Nava!!!!i recorda que esto hay que remojarlo con jarabe de litronaaaaaa!!!!!!

Txema ha dit...

Felicidades Nava!! Piensa que nadie te ha regalado nada!, por lo que tengo entendido este año la Copa la Selva ha sido dura i sobretodo con mal tiempo! Te lo has ganado campeón!

Jordi Gonzalez ha dit...

Enhorabona! Recompensa més que merescuda!! Quien la sigue la consigue!!
Felicitats crak!

Anònim ha dit...

Felicitats! moltes enhorabones!!
Tens la forma tant física com sicológica per fer el que et proposes, ho se jo que un dia tu m'ho vas explicar i el teu consell me funciona. Anim, que ets tot un exemple!

Ricky ha dit...

FELICITATS NAVA JA T'HO DEIA JO QUE ESTAVES MOLT FI!!!