dissabte, 18 de febrer del 2012

Demà sortirem !!

Dies de carnaval, dies d'activitats amb música, colors i xerinola als carrers, on tothom porta la seva disfressa i las ganes de passar-ho molt bé, a tots ells Bon Carnaval !!!

Be, demà l'escoleta es posara la seva disfressa, després de un parell de setmanes evitant les temperatures gèlides que ens han invadit a tot el país, per fi, sortirem a gaudir una mica de la btt. De moment, que jo sàpiga, en Pipo, en Xavi Conchillo i un servidor, estem convocats a la BP de Santa Cristina, a veure si gaudim d'un dia esplèndid, com el que gaudiran les comparses a les seves rues personals. D'aquest últim, en Xavi Conchillo, volia deixar una fotografia, que personalment, m'agrada, sembla d'un gust exquisit, encarà que no estic gaire conforme amb algunes coses, que em reservo per parlar-ho amb el protagonista personalment, je, je. Deixant bromes a part, em va agradar molt i com la cossa va de disfresses "viene que ni pintao". Voldria que també perdeu una miqueta mes del vostre temps i feu una ullada aquesta web, on ressaltar, crec, per que no entenc res, que parlen sobre les vacances del nostre amic, be jo no explico gaire mes, ells ho fan millor. WEB

Fins demà, i bon Carnaval !!


2 comentaris:

Xavi ha dit...

Carai tu quin honor jejeje...

Xavi ha dit...

Per cert a les 10h demà no??