dilluns, 3 de setembre del 2012

Tornem a fer el Pollastre, molt guapo !!


Aquest diumenge varem tornar a fer el pollastre, com ens agrada deu meu, en Pipo, en Xavi Conchillo, en Jordi Google, l'Edu Ayats i un servidor en Nava.

Amb tots els seus trams a peu i en btt, des de el primer punt al últim, que guapo !! la veritat que tornar-ho a fer una vegada que ja l'has fet, en curse, es desfruita molt i molt mes. L'Edu ens va acompanyar fins el desdoblament de la curta, on va marxar i ens va deixar per motius que no venen al cas, els restats acabarem tot el recorregut, rigent i passant la estona d'allò mes be, això si, deu ni do, es fa dur de collons. Be unes afotillos del paisatge de un dels corriols guapos, i una del senyor Jordi, que no s'aviem pas si feia estirament o realment s'estava cagant, tomaaaaaaa tiritiritiritiri !!! jejeje.


 Us deixo també un enllaç que em facilita en Jordi Remus per que hi veieu unes fotografies de com es fa de dur el pollo dels collons, una altre manera de fer-ho !! Pica aquí X

Pd.- Estic preparat una entrevista personal, al senyor Jordi Mont amic nostre, la seva estada al Iron Bike, aviat tindreu noticies, com avançament, us puc dir, que realment es molt interessant, quina aventura deu meu.
Nos vemos !!

6 comentaris:

Xevi COMAS ha dit...

Sabia que hi tornaríeu!!!
i es que per massoques... els de l'escoleta. jejeje
Jo, que també ho soc (de l'escoleta i massoca, vull dir) volia vindre, però com tenia "sed" de cursa, em vaig decantar per anar a la cursa de Bescanó. Vaig quedar ben servit, també.

Salut i fins aviat, companys!!!


Pipo ha dit...

ho confirmo , en google, s'estava cagant !!!! i punt.

Nava ha dit...

juas, juas, juas !!!

Xavi ha dit...

Feia Pilates!

Xavi ha dit...

Nava he trobat una frase que segur que t'agrada, és del teu estil.

"Cuanto más sudes en un entrenamiento menos sangrarás en la batalla"

Nava ha dit...

Ostias, pues si, esta también le gustará al cagane del Google !! je, je.