dimarts, 8 de gener del 2013

Els nostres companys i les seves aportacions aquest nadal.

Des de l'escoleta em volgut destacar las aportacions dels nostres companys de bicicleta a les diferents propostes nadalenques. Com que encarà no tenim permís de tots per publicar les fotografies, no mes em ficat las dels que han confirmat que si, podíem posar-les al blog.

Son aquestes:

Lluís Tort (sentat) i en Pep Ribas 

En Nava, i en Nava petit.

De moment, no mes queda una fotografia per publicar, amb la aprovació del usuari, mentrestant deixarem una petita creu per si algú vol picar, i veure la foto, en privat. Per cert rebutgem la nostre participació al picar la creu, tu ets el responsable.

La creu es aquesta: ejem, abans de picar, tinc entès que feia de traductor al Rey Negre, be ja em parlarem d'això. Pica aquí, X.




Pd. sempre des de l'afecte, una abraçada.

2 comentaris:

Pipo ha dit...

jo no he picat la creu i no he vist re de re, ¡¡ QUE LO SEPAS XAVI !!

Xavi ha dit...

jajajajajaja.... ke kabron Sergi, no ho havia vist :-)))
Tan sols dir que em van posar amb el rei negre per una qüestió de tamany... i do de llengües jajajaja...

Ostres sembla que porti una dent d'or i tot ;-)