divendres, 4 de desembre del 2009

Diumenge cap a Calonge, corriols !!


Be, segons la penya de l´escoleta, es havia parlat molt, sobre la idea de tornar a fer con fa dues setmanes, ja que ho havíem passat tan i tan be, no em volgut esperar gaire, ja que segons aquest terreny, amb una mica d'aigua podria ser mortal de necessitat, axis aquest diumenge, quedem a les 9:00 AM, davant del camp de Calonge com l'altre vegada, aniria be que possessiu als comentaris els que vindreu segur, mes que res, per que axis qui no tingui medi de transport algú el pugi portar, pensem fer uns quaranta o cinquanta kilòmetres i lo mes segur que a la una ja estarem de tot, u dic per els que segur que pregunten, això sembla mes una agencia de viatges que de sortides de btt.
Ale, a descansar i a guardar energies per diumenge, ens veiem !!

Pipo i Nava.

Pd.- La pròxima setmana anunciarem una gran noticia, que imaginem us farà molta ilu, a nosaltres ens fa. Els que vinguin poder u sabran el mateix dia. Ale a dormir.

9 comentaris:

escoleta btt ha dit...

Pipo y Nava a Hierro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nos vemos en Calonge !!!!

Xavi ha dit...

Quina putada, estic fora amb la family! (pero vaig entrenant)
Fins a la propera. Xavi.

Xavi ha dit...

Ei m'apunto! Poseu-vos per això una nota a la tauleta de nit que posi: "AGAFAR EL GPS" suposo que no cal dir-ho però que a dins hi hagi el track de la ruta.
jajaja,...

Angel ha dit...

Una preguntita no volveremos a subir otra vez el puig cargol ese de los cojo......... como se te ocurra os corto los guitis.

molseta ha dit...

eo
vendremos molsa y su.....
Inglés – neighbor
Italiano – vicino
Francés – voisin
Portugués – vizinho
Sueco – närliggande
Alemán – Nachbar
Holandés – verwant aan
catalan-torracullons

Nava ha dit...

Ahora si que voy a ir con ganas, Molseta meva, ya hacia tiempo que quería que vinieses collons !!! hasta mañana, por cierto iros preparando, por que se prevee, que vamos a ser mucho, ya me llevo papel y lapiz para apuntar y pasar lista cada vez que entremos en el bosque no sea perdamos alguno. Chau, chau !!

ALGU ha dit...

Aquest molsa es una passada!!!! mira que s'ho tenia amagat aixo dels idiomes vamos que es poliglota(persona que habla varios idiomas) o potser idiooota (persona que tinc de veí).apa a pendre pel ......ens veiem tomorrow!!!1

pipo el vostre no vei ha dit...

mencantenelsveinsquesestimentantitantcomelmeumolsetaieltorrecollonsdelseuvei. Au fins dema

Jordi Gonzalez ha dit...

Escoleterus!!! D'aquest any no passa que m'apunto a una de les vostres sortidetes perque em pogueu enfonsar en la miséria BTTera camí dels Ironmans que m'esperen el 2010! Això si, encara és aviat, primer he de posar el ferro a punt...Apa, ens veiem craks!!!